رنگ مو عروس 2020
رنگ مو عروس 2020

یکی از موارد مهمی که اکثر عروس خانم‌ ها قبل از برگزاری  مراسم عروسی خود درباره آن فکر می کنند و از اطرافیان و آرایشگر خود مشورت می گیرند و در نهایت در مورد آن تصمیم گیری می کنند، انتخاب رنگ مو برای روز عروسی می باشد.

انتخاب مناسب رنگ مو برای عروس اهمیت زیادی دارد و جزء یکی از فاکتورهای موثر در زیبایی عروس به شمار می رود.

در صورتی که رنگ مو عروس به درستی انتخاب نشود می تواند چهره را خسته ، رنگ پریده و یا عصبی  نشان دهد و حتی سن عروس را بالا ببرد.

انتخاب صحیح  و مناسب رنگ مو عروس نه تنها موجب زیبایی بیشتر او در به یاد ماندنی ترین و زیباترین شب زندگی اش می شود بلکه موجب  می شود عروس بعد از گذشت چند سال که آلبوم عکس خود را ورق می زند از دیدن آن رضایت داشته باشد.

اگر به زمان مراسم عروسی خود نزدیک شده اید و به دنبال انتخاب رنگ مو هستید و می خواهید  با  بهترین رنگ مو برای عروس آشنا شوید، توصیه می کنیم  تا پایان این  مطلب را مطالعه فرمایید.

نکاتی درباره انتخاب رنگ مو برای روز عروسی

در انتخاب رنگ مو تا حد زیادی سلیقه شخصی عروس دخیل است اما  دانستن و رعایت نکاتی می تواند به شما در تصمیم گیری بهتر کمک کند. فاکتور هایی که در انتخاب رنگ مو برای روز عروسی بهتر است به آنها توجه شوند  عبارتند از :

رنگ پوست و چهره ، رنگ چشم عروس، سایز و اندام عروس ، سن عروس و اختلاف سن عروس با داماد، مدل موی انتخابی و رنگ موی طبیعی عروس

اگر رنگ پوست عروس گرم است بهتر است از رنگ های سرد نظیر عسلی سرد، ترکیب طلایی و کاراملی و یا  لایت زیتونی و یا شنی و… برای رنگ مو عروس استفاده کنید.

و چنانچه  رنگ پوست عروس سرد است ؛ بهتر است از رنگ های گرم  نظیر شکلاتی ، شاه بلوطی، فندقی  و دارچینی به عنوان رنگ مو برای عروس استفاده نمایید. اگر تمایل داشته باشید از رنگ های گرم و سرد به طور همزمان استفاده کنید و یا اینکه موها را به طور کامل بلوند نکنید می توانید از روش هایلایت به منظور زیبایی و تغییر رنگ مو برای عروس بهره ببرید.

لایت های خیلی ریز به رنگ های کاراملی، شکلاتی  و یا عسلی بر روی موهای تیره رنگ می تواند به موها جلوه زیبایی بدهد.

چنانچه می خواهید از رنگ قهوه ای برای رنگ مو استفاده نمایید ؛ بهتر است این نکته را در نظر داشته باشید که بعضی از رنگ های قهوه ای به گرمی نزدیک است مانند قهوه ای شکلاتی ، قهوه ای عنابی، قهوه ای طلایی و  قهوه ای مسی ؛ و برخی از ترکیبات رنگ قهوه ای  مثل قهوه ای دودی و قهوه ای کاراملی به سردی نزدیک است ؛ با دانستن این نکته می توانید رنگ قهوه ای مناسب تری را نسبت به رنگ پوست انتخاب کنید .

رنگ موی عروس های ایرانی

رنگ موی عروس های ایرانی

بهترین رنگ مو برای عروس

در واقع بهترین رنگ مو برای عروس ، رنگ مو طبیعی وی است که حالت طبیعی و دخترانه ای به چهره وی در روز عروسی میدهد اما اگر تصمیم به رنگ کردن و تغییر رنگ موهای خود برای مراسم عروسیتان را دارید و به دنبال دانستن بهترین رنگ مو برای عروس  هستید؛  بهتر است علاوه بر در نظر گرفتن نکات گفته شده ، مواردی را مورد توجه قرار دهید سپس برای انتخاب رنگ مو تصمیم بگیرید.

رنگ های با تن روشن خصوصاً بلوند به موها سایه های روشن و تیره می بخشد و به حجم مو بعد می دهد و در عکاسی حرفه ای با استفاده از نورپردازی مدل موهای عروس خانم ها را زیباتر نشان می دهند.

عکسهای رنگ مو عروس و ارایش

عکسهای رنگ مو عروس و ارایش

نکات ریز در مورد رنگ کردن مو در روز عروسی

 

  1. سعی کنید در انتخاب رنگ مو دقت بیشتری کنید تا بعدا احساس پشیمانی نکنید. به عنوان مثال برای تغییر رنگ مو افراطی عمل نکنید. تغییرات زیاد و متفاوت علاوه بر اینکه ممکن است از طرف خودتان ، آقای داماد و یا اطرافیان پسندیده نشود می تواند زیبایی آرایش و چهره شما را تحت تاثیر قرار دهد.

  2. توصیه می شود برای مراسم عروسی خود از رنگ های فانتزی به دلیل ظاهر غیر طبیعی استفاده نکنید.

  3. چنانچه تصمیم به رنگ کردن موها در مراسم عروسی خود گرفته اید، این کار را در روز یا شب عروسی انجام ندهید؛ بهتر است حداقل از 4-5 روز قبل برای این کار اقدام کنید.

  4. می توانید در مورد رنگ مو، نظر آقا داماد را هم بپرسید؛ زیبایی شما از دید آقا داماد نیز اهمیت دارد. به هر حال جویا شدن نظر شریک زندگی تان خالی از لطف نیست .

  5. در پایان لازم است به این نکته اشاره کنم که اکثر افراد بهترین رنگ مو برای عروس را رنگ های تیره می دانند ؛ چون علاوه بر اینکه سن عروس را بالا نمی برد با گذشت زمان زیبایی آن در آلبوم عکس همچنان حفظ می شود.

رنگ موی مناسب عروس سبزه

رنگ موی مناسب عروس سبزه

رنگ مو عروس مخصوص پوست های سبزه و برنز:

اگر دارای پوست سبزه و یا برنز هستید، رنگ های عسلی و بژ صورت تان را بازتر و آرایش تان را ملیح تر می نماید، منتها حتما مویتان را حداقل برای مراسم عروسیتان هم شده برای داشتن یک رنگ مو عروس خوب تا پایه 8 توسط دکلره روشن کنید و سپس رنگ موی عسلی 8  یک تیوپ و رنگ موی نسکافه ای پایه 8  نصف تیوپ و رنگ موی دودی پایه 9 نصف تیوپ یک بند انگشت واریاسیون بنفش و دودی و نقره ای همراه با اکسیدان 6 درصد چهره شما را زیبا و متفاوت می کند و در ضمن به خاطر توناژ نسکافه ای این رنگ مو سن شما را بالا نمی برد.

در رنگ مو عروس درصورتیکه بخواهید توناژ روشنی رنگ بیشتر باشد موهایتان را تا پایه 9 دکلره کنید و سپس رنگ مو بژ پلاتینه پایه 8 را یک تیوپ و رنگ مو پلاتینه پایه 8 نصف تیوپ را به همراه یک بند انگشت واریاسیون بنفش و نصف تیوپ رنگ مو نقره ای پایه 8 همراه با اکسیدان 5 درصد بر روی مو قرار دهید.

در مورد هایلایت ها به صورت مش فویلی و سوزنی نیز می توانید کل موهایتان را ابتدا تا پایه 7 دکلره کنید و رنگ مو نسکافه ای و یا شکلاتی و یا زیتونی را روی مو قرار دارده و سپس از بین موهایتان توسط تکنیک مش فویلی یا سوزنی لایت های زیبا برای آن انتخاب کنید تا چهره شما جلوه بیشتری پیدا کند.

مدل رنگ موی لایت عروس

مدل رنگ موی لایت عروس

پارامتر های انتخاب رنگ مو بر اساس ویژگی های فرد :

انتخاب رنگ موی عروس خانوم ها یکی از پارامترهای مهم روز عروسی است، برای انتخاب رنگ موی مناسب 5 نکته وجود دارد:

  1. رنگ پوست شما

  2. رنگ موی طبیعی شما

  3. رنگ چشم شما

  4. سایز و اندام شما

  5. مدل موی انتخابی شما

یک رنگ موی نامناسب میتواند شما را پیر ،رنگ پریده ،عصبی و آشفته نشان دهد در صورتی که یک رنگ موی مناسب زیبایی شما را دوچندان میکند و مهمترین فاکتور زیبایی نزدیک بودن به حالت طبیعی چهره است.

اگر رنگ پوستتان گرم است ، سایه های کاراملی، نسکافه ای، عسلی و پژ روی زمینه ی طبیعی مو یا زمینه ی 3 درجه تیره تر از پوست شما انتخاب مناسبی است، رنگ های تیره و مشکی صورتتان را محو میکند و اگر طلایی را انتخاب میکنید دقت کنید خیلی روشن نباشد چون ممکن است نارنجی از آب دربیاید.

اگر رنگ پوستتان سرد است، از رنگ هایی که شما را رنگ پریده تر نشان می‌دهد اجتناب کنید ،رنگ های طلایی، عسلی مایل به قرمز، مسی، بلوند خاکستری و قهوه ای روشن بهترین انتخاب برای شماست.

قشنگترین رنگ موی عروس

قشنگترین رنگ موی عروس

 

به نظر شما رنگ موی یک عروس زیبا چه رنگی میتواند باشد؟

رنگی که متناسب با پوست ،چشم ،مو و البته رنگی که خودتان حس خوبی به آن داشته باشید رنگ مناسبی است.

دخترهای ایرانی اکثرشان چشم و ابروی تیره و گیرایی دارند ،بنابراین پیشنهاد ما این است که موهایتان را تیره نگه دارید.

که البته بصورت طبیعی موی اکثر ما ایرانی ها تیره ا‌ست ،و شاید زیباترین رنگ مو برای عروس رنگ موی طبیعی خودمان باشد.

همچنین موی تیره بخاطر تضادی که با لباس سفید عروسی دارد خیلی بیشتر شما را درخشان نشان میدهد

اما اگر از اول موهایتان روشن هست یا خودتان روشنش کردید ،یا هایلایت و آمبره دارید که بیس یا پایه ا‌ش رنگ موهای خودتان است ،اصراری نیست که موهایتان را تیره کنید و باز به سلیقه و علاقه شما برمیگردد که چه تناژ رنگی را برای رنگ مو عروسی تان انتخاب کنید.

رنگ موی عروس طلایی

رنگ موی عروس طلایی

 رنگ موی زیبا برای عروس

رنگ موی زیبا برای عروس

 رنگ موی عروس خاص

رنگ موی عروس خاص

 رنگ موی عروس اروپایی

رنگ موی عروس اروپایی

 رنگ موی عروس برای پوست سبزه

رنگ موی عروس برای پوست سبزه

 رنگ موهای تیره عروس

رنگ موهای تیره عروس

 رنگ موی خوشگل عروس

رنگ موی خوشگل عروس

 رنگ موی عروس روشن

رنگ موی عروس روشن

 رنگ موی زیبا برای عروس

رنگ موی زیبا برای عروس

 رنگ موی عروس های زیبا

رنگ موی عروس های زیبا

 رنگ موی عروس سال جدید

رنگ موی عروس سال جدید 2020 + 98 + 1398 - 1399 + 99

رنگ مو عروس 2020 رنگ موی عروس ایرانی عکسهای رنگ مو عروس و آرایش