هر سال چهار فصل مختلف دارد که در هر فصل باید لباس بخصوص اون فصل را باید پوشید اما مدل لباسی که در اول سال یعنی بهار باید بپوشید باید چگونه باشد؟ جنس و مدل لباس باید چه استایلی باشد؟

این سوالات را بیشتر بانوانی که بیشتر به تیپ خود اهمیت میدهند پیش می آید ، پس ما هم برای شما مدل لباس و مانتو های بهاری از بازیگران ایرانی و مدلهای ایرانی آماده کرده ایم تا در انتخاب لباس خود بی تردید باشید.

تیپ بهاری

عکس مدل تیپ بهاری

در فصل بهار باید به این نکته توجه کرد که فصل بهار یک فصلی است که همه چیز زنده میشود درخت ها پر برگ و طبیعت داره به خودش رنگ جدیدی میگیرد پس بهتر است از رنگ های شاد استفاده کنید در مدل لباس خود و رنگ ها تیره و غمگین را بگذارید برای فصل های دیگر!

تیپ بهاری

مدل های تیپ بهاری

اگر در این مدل عکس ها توجه کنید بیشتر بازیگران زن ایرانی هم از رنگ های شاد استفاده کرده اند.

تیپ بهاری

مدل تیپ بهاری بازیگران زن ایرانی

بهتر است لباس شما دارای یک یا دو طرح متنوع تک رنگ باشد. البته پیشنهاد ما این است که از لباس هایی استفاده کنید که تنها دارای یک طرح معین باشند (مثلا دارای گل های ساده سفید رنگ باشند یا پشت آنها مارک کوچکی باشد.)

تیپ بهاری

مدل تیپ بهاری 98

اگر شما لباسی به رنگی که با پوست تان هماهنگی ندارد بپوشید، ممکن است چین و چروک ها و خط و خطوط چهره تان بیشتر به چشم بیایند یا رنگ پوست تان را زرد و مرده نشان دهند. لباس هایتان را در رنگ هایی انتخاب کنید که در آن با طروات و سالم به نظر برسید. طراوت حرف اول را در فصل بهار می زند.

تیپ بهاری

استایل و تیپ بهاری

رنگ‌ موی مشکی از آن دسته رنگ‌ هایی است که لقب رنگی برای تمام فصول برازنده‌ ی آن است. اگر پوست سفیدی دارید و طرفدار رنگ‌ های روشن و بلوند و قرمز هم نیستید، رنگ مشکی همیشه می‌تواند یک انتخاب ایده‌ آل حتی برای روزهای سبز بهاری باشد.

تیپ بهاری

تیپ های بهاری ویژه سال 98 – 99

پارچه‌ های گلدار ازجمله بهترین انتخاب‌ها برای فصل بهار و تیپ بهاری هستند.

تیپ بهاری

مدلهای زیبا از تیپ بهاری

با شروع فصل بهار هوا گرم می شود و برای انتخاب لباس هایتان دقت کنید تا آن ها از پارچه های خنک و ابریشمی تهیه شده باشند.

تیپ بهاری

تیپ بهاری بازیگران زن

رنگ سفید، یکی از رنگ هایی است که در فصل بهار مشتریان بسیاری دارد و به دلیل آغاز فصل جدید و همچنین خنک بودن این رنگ در فصل بهار از لباس هایی با رنگ سفید استفاده کنید.

تیپ بهاری

تیپ بهاری الناز شاکردوست

رنگ های گرم و روشن مانند زرد، قرمز، نارنجی و سبز از جمله رنگ هایی هستند که می توانند تیپ مناسب شما در فصل بهار را بسازند.

تیپ بهاری

عکس مدل تیپ فصل بهاری

 
تیپ بهاری

مدل لباس و تیپ بهاری

 
تیپ بهاری

تیپ و استایل بهاری بازیگران

 
تیپ بهاری

مدل تیپ عید و بهاری

 
تیپ بهاری

مدلهای جدید تیپ بهاری

 
تیپ بهاری

مدل جدید و شیک تیپ بهاری

 
تیپ بهاری

تیپ بهاری 98 + 99