در این بخش از سایت لوتوس به عکس نوشته های تولدم یا تولدت مبارک مخصوص پروفایل می پردازیم ، که مخاطبین زیادی دارند.

پروفایل تولد

قشنگ‌ ترین مجموعه عکس تولدت مبارک


پروفایل تولد

عکس نوشته تولد عاشقانه

365 روز از من باز هم گذشت. روزهایی که قهقهه زدم از ته دل و لبخند زدم، و شب هایی که اشک ریختم و دلم شکست و فریاد زدم.. روز هایی که دلی بدست اوردم و عشق ورزیدم، و روزهایی که دلی شکستم و … روزهایی که دویدم تا برسم ، و شب هایی که خوابیدم و بیخیال شدم از رسیدن.. روزهایی که فکر کردم دنیا منم و من؛ نیاز به هیچ دست و دامنی نیست و بعد دنیا چرخید؛ گیر چرخ گردون افتادم؛ فهمیدم دنیا گرداننده دارد و دست به دامنش شدم.. روزهایی که دوست داشتن را برای شریک رویاهام زمزمه کردم و عشق فریاد زدم؛ و روزهایی که پشت چشم نازک کردم و نفرت بالا اوردم!!

تولدم مبارک…

پروفایل تولد

دلنوشته برای تولد خودم + متن برای تولد خودم

خودم، سلام. خودم، تولدت مبارک. الان یک دغدغه اساسی وجود مرا فرا گرفته است. اینکه هدیه تولد برای خودم چی بخرم. یک هدیه‌ ای که واقعا خودم را سورپرایز کند، به دلش بنشیند و مرا هزار تا بوس کند. تولدم مبارک جمله راحتی است اما تبریک تولد به خودم سخت‌ ترین کارها است، چون نه می‌شود او را سورپرایز کنم و نه می‌شود موقع اهدای کادوی تولد پیشانی یا گونه‌ اش را ببوسم. اما این‌ ها دلیل نمی‌ شود که تولد خودم را تبریک نگویم، با خودم خلوت نکنم. یک آهنگ شاد تولدت مبارک برای خودم پخش می‌کنم و ریزه ریزه دور اتاق می‌چرخم! اما آن سورپرایز تولد چیز دیگری است. روز تولد یعنی یک سال دیگر  گذشت. من یک سال بزرگتر شدم. یـک سالی که نمی‌دانم در آن واقعا توانستم «بزرگ» شوم یا نه؟ توانستم همانی باشم که دوست دارم باشم یا نه؟ شاید آنطور که می خواستم باشم نبودم ولی به چشم بر هم زدنی یک سال بزرگتر شدم.

شاید اگر یک دفعه صبح روز تولدم بیدار شوم و ببینم که قدرت این را پیدا کرده‌ام که برای همیشه روی پای خودم بایستم و بتوانم در روز تولدم یک‌سال بزرگ‌تر شدن و عاقل‌تر شدن را در وجودم احساس کنم، آن روز واقعاً سورپرایز شوم.

پروفایل تولد

عکس های پروفایل تولد

پروفایل تولد

عکس پروفایل تولدم مبارک

ساده و سر راست بگم و دردسرتون ندم تولدمـ مبارکـ!

***جملات تولدم مبارکه + عکس***

اگه می تونستم این همه تبریک تولد رو به پول تبدیل کنم امروز من پولدارترین فرد محله ام بودم!

***جملات تولدم مبارکه + عکس***

تولد من بدون حضور گرم و تبریکات دوست داشتنی تو اینچنین نمی شد ممنونم به خاطر همه چیز!

***جملات تولدم مبارکه + عکس***

روزی که، تو اومدی روی زمین یه فرشته کم شد از آسمونا مثل گل شکفتی بین آدما گل سر سبد بودی بین اونا تولدم مبارک

***جملات تولدم مبارکه + عکس***

دوباره روز تولدم رسید روزی که غصه سراغم نمیاد روزی که دستای تنهایی من

***جملات تولدم مبارکه + عکس***

فووووووووت …. فوووووووت ….. فووووووووت … فوووووووت …. بیا شعما رو فوت کن !!! تولدم مبارک !!!

***جملات تولدم مبارکه + عکس***

تبریک تولد به کسی که باهوش، خوش تیپ و باحاله و من را شدیدا یاد خودم می اندازد!

***جملات تولدم مبارکه + عکس***

بعضی از افراد با بالا رفتن سن شان زیباتر می شوند شاید به همین دلیل است نمی توانم زیبا شدنم را متوقف کنم! تولدم مبارک!

پروفایل تولد

عکس پروفایل تولدم مبارک

Today, I just want to thank God for adding another year to my life. Happy birthday to me امروز فقط از خداوند سپاسگزارم که یک سال دیگر به زندگی ام اضافه کرد. تولدم مبارک!

***نوشته تبریک تولد به خودم***

اگر می خواهی یک تغییر دائمی ایجاد کنی از تمرکز روی بزرگی مشکلاتت دست بکش و روی بزرگی خودت تمرکز کن خدایا یک تحول واقعی چیزی است که من می خواهم تولدم مبارک!

***نوشته تبریک تولد به خودم***

من عمیقا در قلبم احساس می کنم که این روز خاص آغاز یک سال شگفت انگیز برای من خواهد بود تولدم مبارک باشه

***نوشته تبریک تولد به خودم***

روز تولدم زمان الهام بخشی است که به من یاد آوری می کند هر روزم را با شور و عشق زندگی کنم تولدم مبارک

***نوشته تبریک تولد به خودم***

امروز روزی بوده که من گریه گردم و مادرم لبخند زده تولدت مبارک بچه دوست داشتنی مامان، تولدم مبارک!

***نوشته تبریک تولد به خودم***

هر چیزی به انسان آسیب می زند به جز عشق ورزیدن به خودت بهترین چیزی که تو می تونی باشی اینه که دوست خودت باشی تولدم مبارک!

***نوشته تبریک تولد به خودم***

در روز تولدم، برای خودم آرزو می کنم که همیشه بهترینی که می توانم باشم از حالا تا ابد تولدم مبارک

***نوشته تبریک تولد به خودم***

تبریک تولد برای یک جواهر در میلیون ها جواهر یه یاقوت با ارزش یه گل سوسن استثنایی و عالی، و اون فرد مطمئنا من هستم از خداوند می خوام که موفقیت رو به زندگی من سرازیر کنه تولدم مبارک …

پروفایل تولد

عکس پروفایل خاص تولدت مبارک

 
پروفایل تولد

پروفایل تبریک تولد به همراه متن تبریک تولد

 
پروفایل تولد

عکس نوشته تولدیه عزیزی نزدیکه

 
پروفایل تولد

پروفایل تولد یه جیگری نزدیکه

 
پروفایل تولد

پروفایل تولدت مبارک شوهرم

 
پروفایل تولد

عکس نوشته پروفایل تولد

  
پروفایل تولد

پروفایل تولدم مبارک