عکس خنده دار جدید باحالعکس جوک تصویری

عشق مادرانه فقط اونجا که باهاش قهر بودم..داشت سیب زمینی سرخ می کرد ..

برخلاف همیشه نرفتم ناخونک بزنم اونم با کفگیر بزنه رو دستم..

یکم سیب زمینی جدا کرده برام میگه قهری به درک ولی حداقل بیا از اینا کوفت کن…

بعدم تا جون داشتم با کفگیر آسفالتم کرد/:

عکس جوک خنده دار جدید

عکس جوک خنده دار جدید 2019

همین هم اکنون صدف طاهریان با یه اکانت که عکسش رو پروفایلش بود میسج داد درود . اگر بلند شوی و برای پدرت چند تخم مرغ نیمرو کنی با تو دوست خواهم شد به نظرتون برم درست کنم یا نه.

عکس جوک برای پروفایل

عکس جوک برای پروفایل

از یه عدد ناشناس برام پیام اومد، درود بسته ی سیگارت اینجا جا مانده. تکست دادم: من که سیگار نمیکشم ، اشتباه گرفتی!

و بابام باز هم شکست خورد

عکس جوک خنده دار خفن

عکس جوک خنده دار خفن

میخواستیم شام بخوریم، رفتم بین دخترعموم و شوهرش نشستم که دوتایی تو یه بشقاب غذا نخورن ، وادار شدیم سه تایی تو بشقاب من غذا بخوریم.

عکس نوشته خنده دار 2019

عکس نوشته خنده دار 2019

تو فامیل مادری ما فقط یه پسر خاله ام پوست تیره داره به خانواده پدریش کشیده این طفلک دهه شصتی هم هست وقتی حدودا چهار ساله بوده مامانم میبرتش حموم و شروع میکنه به کیسه کشیدن بعد یه مدت پسر خاله ام:خاله بسه مامانم:نه صبر کن هنوز تموم نشده«مامان من اصل حموم دهه شصتی میبرداااااا تا سه لایه از پوست نمی‌برد بیخیال نمیشد که» بعد چند دقیقه پسر خاله ام:خاله بسه بخدا هرچقدر کیسه بکشی من سفید نمیشم سیاهم مامانم@-@ پسر خاله ام:» ما:D هنوزم که هنوزه میگه خاله دیدی سفید نشدم مامان پوست بکنه من دارم؟!!!!

جوک خنده دار +18

جوک خنده دار +18

یادمه کلاس اول روز اول بابام منو تا وسطای خیابون رسوند گفت برو ته خیابون نوشته «دبستان» اونجا مدرسس برو تو فرداش فهمید خوندن بلد نیستم البته بعد گم شدنم/:

عکس جوک تصویری

به مامانم الکی گفتم میخوام برم از ایران احتمالا از مرز قاچاقی برم ترکیه و بعدش ببینم چی میشه یکم با خودش فکر کرد برگشت گفت، خب همین حالا تو بری آشغالارو کی بزاره دمه در؟ یعنی آینده آشغالا واسش مهمتر از آینده منه

عکس جدید خنده دار جالب

عکس جدید خنده دار جالب 98 + 1398

تو دو ساعت 4000 پراید فروش رفته

یعنی تو یه ساعت 2000 نیم ساعت 1000 پس به عبارتی در هر دقیقه، 33 نفر در ایران، از نداشتن شعور سیاسی اجتماعی فرهنگی اقتصادی ورزشی رنج میبرند.

عکس جدید خنده دار ایرانی

عکس جدید خنده دار ایرانی

داداشم گفت :لو داد که دو سال پیش با سرمه ریش هاشو سیاه می کرده امروز به من پیشنهاد داد این کارو کنم فک فامیله ما داریم

عکس خنده دار برای پروفایل

عکس خنده دار برای پروفایل

عاغا امروز پسر خالمو دیدم بهم گفت چرا به من سر نمی زنی؟؟؟

دیدم کاملا حرفش منطقیه با سر زدم تو دماغش^~^

عکس خنده دار پسرونه

عکس خنده دار پسرونه 2019 + 98

 
عکس خنده دار پروفایل دخترونه

عکس خنده دار پروفایل دخترونه

 
عکس خنده دار حیوانات با متن

عکس خنده دار حیوانات با متن

 
عکس خنده دار زن و شوهر

عکس خنده دار 2019 زن و شوهر

 
عکسهای جدید خنده دار باحال دخترونه

عکسهای جدید خنده دار باحال دخترونه

  این نوشته در عکس جدید با برچسب ٬ ٬ ٬