عکس خنده دار برای ماه رمضان

عکس خنده دار برای ماه رمضان 1398 + 99

ﭼﮕﻮﻧﻪ ﺩﺭ ﻣﺎﻩ ﺭﻣﻀﺎﻥ ﺗﺸﻨﮕﯽ ﺭﻭﺯﺍﻧﻪ ﺭﺍ ﺑﺮ ﻃﺮﻑ ﮐﻨﯿﻢ !

.

.

ﺍﻭﻝ ﺳﻤﺖ ﺭﺍﺳﺖ ﻧﮕﺎﻩ ﮐﻦ . . . . . ﺑﻌﺪ ﻃﺮﻑ ﭼپ . . . . .

ﺍﮔﺮ ﮐﺴﯽ ﻧﺒﻮﺩ ﯾﻪ ﻟﯿﻮﺍﻥ ﺁﺏ ﺳﺮﺩ ﺳﺮ

ﺑﮑﺶ. ﺗﺸﻨﮕﯽ ﺑﺮﻃﺮﻑ ﻣﯿﺸﻮﺩ

ﺑﻌﺪ ﺍﮔﺮ ﮐﺴﯽ ﺩﯾﺪ ﺑﺎ ﮐﻒ ﺩﺳﺖ ﺑﮑﻮﺑﯿﺪ

ﭘﯿﺸﻮﻧﯿﺘﻮﻥ ﺑﮕﯿﺪ:

ﺍﻫﻬﻬﻬﻬﻪ ﯾﺎﺩﻡ ﻧﺒﻮﺩ ﺭﻭﺯﻩ ﺍﻡ

ﺍﻭﻧﻢ ﻣﯿﮕﻪ : ﯾﺎﺩﺕ ﻧﺒﻮﺩ ﻣﺸﮑﻠﯽ ﻧﺪﺍﺭﻩ ﺑﻪ ﻫﻤﯿﻦ

ﺳﺎﺩﮔﯽ

ﻭ ﻣﻦ ﺍﻟﻠﻪ ﺗﻮﻓﯿﻖ ﻣﺎ ﺭﻭ ﻫﻢ ﺩﻋﺎ ﮐﻨﯿﺪ …

جوک طنز و خنده دار ماه رمضان

جوک طنز و خنده دار ماه رمضان 98

شرایط گروه در ماه رمضان

1-پست 18+ نداریم

2- روزی 1 پست بیشتر نمیزارید

3-پست غذا و آب میوه =بلاک

4-سر ساعت همه با هم نماز میخونیم

5- اونایی که روزه نمیگیرن اعلام کنم لایکشون نمیکنم

6- پستا همه مذهبی باشه لطفا

من الله التوفیق (اون موهاتم بذار تو!)

****

روزه دار گرامی ، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما

جهت رفاه حال اطرافیان و حتی حیوانات لطفا موقع سحر

۵-۶ بار مسواک بزنید !

خواندنی ترین جوک های ماه رمضان

خواندنی ترین جوک های ماه رمضان

غضنفر ماه رمضون میره خونه دوستش می خوابه دوستش بهش میگه سحر صدات کنم؟؟ غضنفر می گه نه همون غضنفر صدام کنی بهتره

****

یه سری مهارتها هم هستن که توی شرایط خاص تقویت میشن، مثل اینکه در ماه رمضان توی 10 دقیقه سه وعده غذا رو همراه با 2 لیتر آب میخوریم!

****

هم گروهیای عزیز:

به مناسبت ماه مبارک رمضان، سحری و افطاری به مدت 30 روز خونه‌ی ما دعوت هستین حتما تشریف بیارین وگرنه دلخور میشم.

آدرس :  你好我是李的妈妈谢谢你给我们的惊喜是美丽的花是你会用中文写信

شماره جهت هماهنگی : 你好我是李的妈

پیامک خنده دار ماه رمضان

پیامک خنده دار ماه رمضان 98

با توجه به طولانی بودن ساعات روزه داری و گرمای ماه رمضان امسال انسان به این نتیجه میرسه اگه اراده کنه ، میتونه روی شتر رو هم کم کنه

****

ﻣﻦ ﻣﯿﺪﻭﻧﻢ ﺍﮔﻪ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﯾﻪ ﺭﻭﺯِ ﻣﻌﻤﻮﻟﯽ ﺑﻮﺩ الان ساعت ۹ شب بود اما چون ماه رمضان هست هنوز عصر نشده!! شوما هم اینجورید آآیا؟؟؟

پیامک خنده دار ماه رمضان

پیامک خنده دار ماه رمضان

سحری تو دستشویی بودم که اذون رو گفتن …

مامانم اومده پشت در میگه: عزیزم اذون و گفتن چیزی نخوری ها چی باید بهش میگفتم؟

****

ما فردا شب واسه افطار میایم خونتون (ستادایجاد رعب و وحشت درماه رمضان)

اس ام اس طنز مخصوص ماه رمضان

اس ام اس طنز مخصوص ماه رمضان 98

مشترک گرامی به علت حلول ماه مبارک رمضان از خوردن جگر شما تا هنگام افطار معذوریم

لطفا بعد از افطار در دسترس باشید

****

90 درصد مکالمات من از زمان بیدار شدن در ماه رمضان تا قبل اذان مغرب: . . .

گشنمه،تشنمه!! و بعد اذان: . . .

وای خدا ترکیدم !!!

جوک و اس ام اس خنده دار ماه رمضان

جوک و اس ام اس خنده دار ماه رمضان

در روز معمولی: اولی :به اذان چه قدر مونده؟ دومی :من چه بدونم!

.

. . در ماه رمضان:

اولی: به اذان چی قدر مونده؟

دومی :3 ساعت و 16 دقیقه و 19 ثانیه و 35 صدم ثانیه!

جوک های بسیار خنده دار مخصوص ماه رمضان

جوک های بسیار خنده دار مخصوص ماه رمضان

دقت کردین؟

اینقد که تو ماه رمضون به روزه خوارا سخت می گذره …

به روزه دارا سخت نمی گذره!

****

خدایا!

با این گرونی و گرما هیچکس از تو توقع مهمونی نداره،لطفا کنسلش کن!

رمضان مبارک؛التماس دعا!

جوک های ماه رمضان 98

جوک های ماه رمضان 98

ماه رمضان بر تو ای دوست گلم که دم افطاری تخته گاز داری میری خونه مبارک باد…

. . . *جمعیت مبارزه با سوء تغذیه شدید*

جک و اس ام اس خنده دار ماه رمضان

جک و اس ام اس خنده دار ماه رمضان

یه عدد انتخاب کن… بعد برو پایین…

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

خُب…خُب …

حالا هر کی هر عددی رو که انتخاب کرده؛ باید ماه رمضان تو اون روز منو افطاری دعوتم کنه!

اس ام اس های طنز رمضان

اس ام اس های طنز رمضان 98

این کار کیه !؟

.

.

.

کى نامه گذاشته زیر در پی وی من و توش نوشته فردا شب افطار دعوتی؟

کدومتون بودین؟

****

واسه سحر بیدار شدم تلوزیونو روشن کردم نشستم به خوردن تا اذان بگه

.

.

نزدیکای ساعت شیش و نیم بود که از خوردن خسته شدم ولی اذان نگفت که یهو یادم افتاد دارم pmc نگاه میکنم

جوک های طنز ماه رمضان

جوک های طنز ماه رمضان 1398

بخور بخور یالا بخور!! . . طرح ضربتی شیطان برای روزه داران عزیز!!

****

سلام عزیزان یکی از اعمال مخصوص و واجب ماه رمضان که خیلی هم سفارش شده دعا واسه منه،که متأسفانه توی مفاتیح نیومده، خواهشآ یادتون نره

جوک های باحال ماه رمضان

جوک های باحال ماه رمضان 98

هر چی داریم به ماه رمضان نزدیک میشیم…

بیماری ها  داره اوج میگیره ، مخصوصا بیماری معده!

الان من 99% افرادی که میشناسم معده دردشون شروع شده…

جالب اینجاست همینا موقع افطار نقش جاروبرقی رو بازی می کنن…

جوک جدید ماه رمضان

جوک جدید ماه رمضان 98

اینکه سر سحری

50 تا لیوان آب بخورید

و انتظار داشته باشین تو روز تشنه نشید این آپشن ذخیره آب

فقط ویژه شتر هست

خودتونو منفجر نکنین لطفا باتشکر